Ανδρικό Δερμάτινο Παπούτσι με Αερόσολα
Το αγόρασες και δεν σε κάλυψε το μέγεθος;
Θέλεις απλά να επιλέξεις άλλο σχέδιο; Μην αγχώνεσαι!
Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα.
Μόνο να καλέσεις απευθείας στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2310519612
και το αρμόδιο τμήμα θα αναλάβει την αλλαγή σου!
Εσύ θα μας πεις ποιο σχέδιο επιθυμείς και εμείς θα στείλουμε αμέσως την αλλαγή σου.
Σε 2-3 εργάσιμες ο courier θα έρθει να στο παραδόσει και να πάρει πίσω αυτό που δεν θέλεις!
Χέρι - Χέρι, τόσο απλά!
Η πρώτη σου αλλαγή είναι ΔΩΡΕΑΝ* αρκεί να μας καλέσεις εντός 14 ημερών και
θα τα αναλάβει όλα η εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών των Olympic Stores
Στα προϊόντα αξίας κάτω από 10€ η αλλαγή χρεώνεται 4.50€
Αντικαταβολή: Πληρωμή με μετρητά την ώρα της παράδοσης απευθείας στον courier. H μέθοδος αυτή δεν επιβαρύνει με πρόσθετο κόστος τα μέλη του OLYMPICSTORES.gr.
Η δωρεάν αντικαταβολή για τα μέλη δεν ισχύει για το πακέτο προσφοράς ΜΑΓΙΟ 1+1 δώρο.
Ως μέλος θεωρείται αυτός/ή όπου έχει κάνει εγγραφή στο OLYMPICSTORES.gr και έχει δημιουργήσει λογαριασμό είτε έχει κάνει log in μέσω Facebook ή Google+. Στην περίπτωση όπου δεν πραγματοποιηθούν τα παραπάνω το κόστος αντικαταβολής ανέρχεται στα 3€. Τα έξοδα αντικαταβολής ισχύουν μόνο για την Ελληνική Επικράτεια.
Τραπεζική Κατάθεση: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε μπορεί να γίνει πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Τράπεζα: EUROBANK EFG
Αριθμός λογαριασμού 0026.0243.79.0200647841
Δικαιούχος: Σ. ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ – Δ. ΜΑΝΙΤΑΡΗΣ Ο.Ε.
ΙΒΑΝ: GR2802602430000790200647841
Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία, υπάρχει χρονικό περιθώριο 2 ημερών για να πραγματοποιηθεί η κατάθεση των χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό. Η αποστολή της παραγγελίας θα ολοκληρωθεί μόνο όταν μας αποσταλεί το αποδεικτικό της κατάθεσης με mail (το οποίο είναι info@olypicstores.gr). Η παραγγελία θα ακυρωθεί εάν δεν γίνει η κατάθεση μέσα σε 2 εργάσιμες (όχι ημερολογιακές) ημέρες.
Πιστωτική Κάρτα: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή με πιστωτική κάρτα, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank όπου και θα συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία της κάρτας, όπου θα σας ζητηθούν. Δεχόμαστε Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard.
Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος κατά την καταγραφή των στοιχείων από τον πελάτη, καθώς επίσης και για την αλήθεια των όσων στοιχείων αναφέρονται. Μοναδικός υπεύθυνος είναι ο πελάτης.
Επίσης, η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν προβλήματα που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την διάρκεια της συναλλαγής.
Paypal: Κάνε γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της διαδικτυακής υπηρεσίας πληρωμών PayPal. Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή μέσω paypal, ολοκληρώνετε την παραγγελία
και ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον του paypal όπου και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας.
Viva Wallet: Αφού προσθέσετε στο καλάθι τα προϊόντα και επιθυμείτε πληρωμή μέσω του Viva Wallet, ολοκληρώνετε την παραγγελία και αμέσως ανακατευθύνεστε στο ασφαλές περιβάλλον του Viva Wallet όπου και θα ακολουθήσετε τα βήματα.
Πληρωμή στο Κατάστημα: Οι πελάτες που επιθυμούν να παραλάβουν την παραγγελία τους αυτοπροσώπως από τα καταστήματα μας στην οδό Ειρήνης 15, Πλατεία Δημοκρατίας ή Εγνατίας 10, κέντρο στην Θεσσαλονίκη θα πληρώσουν την παραγγελία τους στο κατάστημα με μετρητά, ειδάλλως εάν δεν επιθυμούν να πληρώσουν με μετρητά θα διαλέξουν κάποιον από τους παραπάνω τρόπους πληρωμής.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΗΣ ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗΣ – GIFT CARD είναι μόνο η πιστωτική κάρτα, paypal & Viva Wallet.
Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την ταχυμεταφορική εταιρεία «ΕΛΤΑ Courier» .
Υπάρχει το ενδεχόμενο οι δυσπρόσιτες περιοχές να εξυπηρετούνται από το τοπικό Ταχυδρομείο.
Τα έξοδα αποστολής στην Ελλάδα είναι εντελώς δωρεάν για όλες τις παραγγελίες!
Ενδεικτικός χρόνος παράδοσης:
ΕΛΤΑ courier
Παράδοση σε 4 με 7 εργάσιμες ημέρες
ΕΛΤΑ Express
Η νέα υπηρεσία «ΕΛΤΑ Express» δημιουργήθηκε και απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες μας που επιθυμούν να παραλάβουν άμεσα την παραγγελία τους, με την επιβάρυνση μόλις των 2,5€. Εφόσον πραγματοποιήσετε την παραγγελία και επιλέξετε ΕΛΤΑ Express, αναλαμβάνουμε, συσκευάζουμε και αποστέλλουμε την παραγγελία σας με προτεραιότητα έναντι των υπολοίπων, την ίδια κιόλας ημέρα.
Πιο συγκεκριμένα, η υπηρεσία αφορά παραγγελίες που πραγματοποιούνται:
- Δευτέρα έως Παρασκευή έως τις 15.00, όπου θα αποστέλλονται άμεσα την ίδια ημέρα από την εταιρεία μας και η εταιρεία ταχυμεταφοράς θα αναλάβει την παράδοση σε 1-2 εργάσιμες ημέρες σε χερσαίες περιοχές ενώ σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές σε 3 με 4 εργάσιμες ημέρες.
- Σάββατο, Κυριακή και αργίες όπου θα εκτελούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Αναφορικά με την παράδοση, η εταιρεία μας σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφοράς, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη παράδοση των δεμάτων στην πόρτα σας. Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που δεν εμπίπτουν στον έλεγχο της εταιρείας. Ενδεικτικά, αναφέρονται καθυστερήσεις που μπορεί να οφείλονται σε απεργίες, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, ακραία καιρικά φαινόμενα (π.χ. απαγόρευση απόπλους των πλοίων από λιμάνια). Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό. (Πιθανή καθυστέρηση μπορεί να προκύψει σε ορισμένα υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ λόγω μεγάλου όγκου δεμάτων: Αγίου Στεφάνου, Κρυονερίου, Πειραιά, Αμπελοκήπων, Μακρυγιάννη, Λαρίσης, Αγ. Αναργύρων).
Παρά το γεγονός ότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή του site σχετικά με τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος, υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω όγκου παραγγελιών να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος, ακόμη και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση, θα ενημερωθείτε άμεσα προκειμένου να βρεθεί λύση βάσει των αναγκών και των επιθυμιών σας.
Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε email με αναλυτικές πληροφορίες για την παραγγελία σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email ή στο τηλέφωνο +30.2310519612 για οποιαδήποτε πληροφορία θέλετε.
Παραγγελίες που λαμβάνονται Σάββατο και Κυριακή εκτελούνται την Δευτέρα.
* Όποιος πελάτης επιθυμεί να γίνει παράδοση το Σάββατο θα πρέπει να μας ενημερώσει και σε αυτή την περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα ανέρχονται στα 8 ευρώ.
Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση πέραν του προβλεπόμενου χρόνου όπως επίσης και για την καθυστέρηση λόγο μη επαρκών στοιχείων του αποστολέα.
Στην δεύτερη περίπτωση το αρμόδιο τμήμα θα έρθει απευθείας σε επικοινωνία με τον πελάτη, προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το ζήτημα.
Παρ αυτα είμαστε στην διάθεσή σας να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο info@oshoes.gr και στο 2310519612
9. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της επιχείρησης , και είναι 1 έως 3 ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία..
Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης.
Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η επιχείρηση όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης.
Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της επιχείρησης να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η επιχείρηση αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την επιχείρηση). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη.
